Projekta konkursa „Atbalsts kompetenču pieejas īstenošanai skolā” Rīgas 3. Pamatskola 2020./2021. mācību gadā realizē projektu ”Bērncentrēta pieeja izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem ”.
Pirmā nodarbība - lekcija “ Bērncentrēta pieejai izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem” notika 5. janvārī attālināti Microsoft Teams platformā. To vadīja Rīgas Juglas vidusskolas skolotāja Anete Elme.
RIIMC projekti
Rīgas 3.pamatskolā realizētie RIIMC projekti
Projekts „Atbalsts kompetenču pieejas īstenošanai skolā”Projekts "Izglītība izaugsmei".
Projekts "Atbalsts kompetenču pieejas ieviešanai pirmsskolā”.
Projekts "Panākumi visiem". Projekts ir tapis ar mērķi, lai vispārizglītojošo skolu skolotāji iemācītos izvēlēties un izmantot visefektīvāko pieeju, lai skolēni ar speciālām vajadzībām saņemtu sev visatbalstošāko atbalstu ceļā uz panākumiem.
PUBLIKĀCIJAS
„Atbalsts kompetenču pieejas īstenošanai skolā”
Posted 21. gada 10. Mar
"Mācīšanās iedziļinoties, tās īstenošana skolā”
Posted 20. gada 22. Oct
Projekta konkursa “Atbalsts kompetenču pieejas ieviešanai skolā” Rīgas 3. speciālā pamatskola 2019./2020. mācību gadā realizē projektu “Mācīšanās iedziļinoties, tās īstenošana skolā”.
Vai Rīgas 3.speciālās pamatskolas skolotājiem bija grūti atrast starppriekšmetu saikni mācību darbā? Nebūt ne. Jo mūsu skolotāji strādā radoši, izmantojot dažādas metodes ar praktisku darbošanos.
"Panākumi visiem": Atvērto durvju diena
Posted 20. gada 27. Feb
Otrdien, 25.februārī, arī Rīgas 3.speciālā pamatskola vēra vaļā arī savas skolas "durvis" projekta “PANĀKUMI VISIEM” dalībniekiem, ko organizē RIIMC.
Dienas darba plānā bija:
- pieredzes apmaiņa par tēmu "Sadarbība ", skolas darbinieku - stāstījumi par mūsu skolas ikdienu un veicamajiem uzdevumiem,
- stundu vērošana un diskusija par redzēto,
- psihologa Ievas Bites nodarbība par uzvedības analīzi.
"Mācīšanās iedziļinoties, tās īstenošana skolā": Mācību stundas struktūra un atgriezeniskā saite
Posted 20. gada 27. Jan
“Skola2030” vecākais eksperts Mihails Basmanovs vadīja lekciju par mācību stundas uzbūvi un atgriezenisko saiti.
Šī bija ļoti interesanta lekcija, pēc kuras mēs sākām analizēt, izvērtēt savu darbu, darba gaitu un pašu mācību un mācīšanās procesu. Mihails Basmanovs mūsu ikdienišķajā mācību procesā saskatīja, piefiksēja un norādīja uz tik daudzām vērtīgām lietām, ko mēs, skolotāji, darām "autopilotā" vai intuitīvi. Mēs pat nepievēršam uzmanību sīkām detaļām, kad vērojam skolēnu darbu stundā.
“Mācīšanās iedziļinoties, tās īstenošana skolā”: Akcentu maiņa mācīšanas pieejā
Posted 19. gada 14. Nov
Projekta konkursa “Atbalsts kompetenču pieejas ieviešanai skolā” Rīgas 3. speciālā pamatskola 2019./2020. mācību gadā realizē projektu “Mācīšanās iedziļinoties, tās īstenošana skolā”.
Vai Rīgas 3.speciālās pamatskolas skolotājiem bija grūti atrast starppriekšmetu saikni mācību darbā? Nebūt ne. Jo mūsu skolotāji strādā radoši, izmantojot dažādas metodes ar praktisku darbošanos.
"Skolotāji mācās un strādā - SADARBOTOJIES"
Posted 19. gada 24. Jan
Sākot ar 2018. gada 11. novembri Rīgas 3. speciālā pamatskola “Izglītība izaugsmei 2019” projektu konkursa “Atbalsts skolas stratēģisko mērķu sasniegšanai” ietvaros īstenoja projektu “Skolotāji mācās un strādā - SADARBOJOTIES”.
Projekta mērķi paredzēja nodrošināt kvalitatīvu izglītojamo attīstības traucējumu iespējami maksimālu pedagoģisko, psiholoģisko un kognitīvo korekciju, un sadarboties ar izglītojamo vecākiem/aizbildņiem, citām izglītības iestādēm un nodrošināt kvalitatīvas un operatīvas informācijas apmaiņu.
“Pozitīvas darba un mācību vides pilnveide”
Posted 17. gada 10. Dec
Rīgas 3. Speciālajā pamatskolā šajā mācību gadā norisinās projekts “Pozitīvas darba un mācību vides pilnveide” RIIMC “Izglītība izaugsmei 2018” projekta „Atbalsts skolas stratēģisko mērķu sasniegšanai” ietvaros.
29. novembrī 26 mūsu skolas un pirmskolas pedagogi devās pieredzes apmaiņas ekskursijā uz Cēsu Jauno sākumskolu, lai paplašinātu skolas personāla profesionālo redzesloku, gūtu iespēju palūkoties uz mācību procesa organizāciju, mācīšanos un mācīšanu nedaudz no cita aspekta.