Divas izbrīna pilnas ačeles pasaulē skatās platas, platas.
Rāpu skudra pa brūnu zaru, zālē ieskrien vējš.
Mazais cilvēks smejas.
Paskaties, lielie, jūs , kas visu zinat un protat!
Laujiet viņiem smieties!
Metodisko materiālu izvērtēšanas tabula >>>
Šī tabula ir pieejama arī MY-HUB mājas lapa, kā arī ir oficiāli prezentēta divās starptautiskās konferencēs un ir iesniegti divi zinātniskie raksti.
2019. gada 1. septembrī stājas spēkā jaunās pirmsskolas izglītības vadlīnijas. 2019./2020. mācību gadā, sākām īstenot pakāpeniskas un pēctecīgas pārmaiņas mācību saturā un pieejā ar RIIMC metodiskā centra atbalstu, piedaloties projektā „Atbalsts kompetenču pieejas ieviešanai pirmsskolā”.
Pirmsskolas vecumā bērna attīstība norit nevienmērīgi, tāpēc, plānojot mācību procesu, vērtējam bērna fizisko, sociālo un kognitīvo attīstību pēc pirmsskolas izglītības posma kritērijiem, lai organizētu katra bērna individuālajai attīstībai atbilstošu, jēgpilnu un veicinošu pedagoģisko procesu.
Pirmsskolas izglītības posma atbalsta personāls sadarbībā ar ģimeni izstrādā katra bērna individuālo izglītības plānu, lai ievērotu individuālu mācīšanas stilu, veiktu koriģējoši pedagoģisko darbu un uzsāktu habilitāciju.
Mācību satura apguvei tiek izvēlētas tādas mācību metodes, paņēmieni un darba organizācijas formas, kas rosina izziņas darbību un sekmē bērna iesaistīšanos pedagoģiskajā procesā, atbilstoši bērna attīstības vajadzībām.
Mācību metodes, paņēmieni un organizācijas formas izvēlas atbilstoši bērna spējām un veselības stāvoklim, ievērojot sistemātiskumu un pēctecību. Darbošanās un mācīšanās katru dienu notiek gan telpās, gan ārā.
Skolotāji mācības plāno vismaz viena mēneša garumā par aktuālu tematu, ņemot vērā svētkus, gadskārtu ieražas un tradīcijas saistībā ar notikumiem apkārtējā vidē un pasaulē, izvēloties prasmes, kuras tiks attīstītas. Mācīšanos plāno sadarbībā ar citiem pirmsskolas izglītības iestādes speciālistiem –speciālo pedagogu un logopēdu, mūzikas un sporta skolotājiem.
1.Dabas veltes nospiedumi kinētiskajās smiltīs. 4. Bērns praktiskā darbībā atlasa dabas veltes pēc kopīgām un atšķirīgām pazīmēm. | 2.Rudens veltes formas no plastiska materiāla. 4.Bērns izzina mākslinieciskajā darbībā dažādus materiālus un tehniskos paņēmienus. | 3.Bērni izzina, darbojoties ar rudens krāsām. 6.Bērns piedalās pieaugušā organizētā aktivitātē – rudens ražas vākšana. |
Divas izbrīna pilnas ačeles pasaulē skatās platas, platas.
Rāpu skudra pa brūnu zaru, zālē ieskrien vējš.
Mazais cilvēks smejas.
Paskaties, lielie, jūs , kas visu zinat un protat!
Laujiet viņiem smieties!
Nāc nākdama, Lieldieniņa,
Visi bērni tevis gaida,
Visi bērni tevis gaida,
Ar dziesmām, rotaļām.
Pa baltu sniegotu taku tu nāc
Un dīvainās puķes aplūkot sāc.
Baltas leduspuķes rūtīs,
Kā balti sapņi mūsu krūtīs.
Tā zeme ir dzimtene mana, te izaugt un dzīvot man ļauts.
Ik puķe tās vārdu man zvana, šo zemi par Latviju sauc.
(A. Sakse.)
Pirmsskolas izglītības grupu sveču tematiskā izstāde veltīta Lāčplēša dienai.
ATCERIES. GODINI. PIEMINI.
Visu gadu ražu krāju,
Rudentiņu gaidīdams;
Kad atnāca Rudentiņš
Liku ražu pagalmā!
Lai brīnās lieli , mazi
Kādi joki sanākuši!
Izsakām pateicību bērnu ģimenēm par sagādātajām dabas veltēm.
Spīdi, spīdi saulīte, lai ir priecīgs rīts,
Teci, teci saulīte mēs tev ejam līdz,
Saki, saki saulīte visām tumsām nē,
Spīdi, spīdi saulīte katrā sirsniņā.
Kas ir ziemassvētki?
Vai tu pateikt vari..
Maza, maza eglīte,
Asas asas adatas!
Spoža, spoža svecīte,
Karsta, karsta liesmiņa!
Maza, maza dziesmiņa,
Liela, liela dāvana!
Ziemassvētkos pirmsskolas izglītības grupiņās pie bērniem nāk ciemos ziemas pasakas.
Lai Ziemassvētku brīnums ienāk arī jūsu mājās! Priecīgus svētkus!
Sudraba tīmekļi lido pa gaisu,
Rudens, rudens ir klāt.
Ak, kā gribētos vēl ko skaistu
Izjust vai izdomāt!
(J. Osmanis)
Šeit jūs varat aplūkot pirmsskolas izglītības grupu bērnu un vecāku darbu fotogrāfijas no tematiskās izstādes “Rudens krāsas”.
©2022. Rīgas 3.pamatskola
Tīmekļvietne www.r3ps.lv atrodas Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta pakļautībā.